Jean Nelissen Classic
De uitdagende fietsklassieker in Luxemburg

Gastenboek

 

Wil je ervaringen, belevenissen, anekdotes, verhalen en andere zaken over de Jean Nelissen Classic delen met de website bezoekers? Schrijf dan een stukje in ons gastenboek. De redactie leest iedere reactie. Wij behouden ons het recht voor om niet iedere reactie openbaar te maken.  

Gastenboek

208 berichten op 11 pagina's
Remon Brinkman
13-06-26 20:19:28
Het was weer een fantastische happening, 225 zware kilometers maar wat hebben jullie er weer een mooie route van gemaakt. Hartelijk dank aan de organisatie en alle heel aardige vrijwilligers. Tot volgend jaar!
André Westerlaken
13-06-26 10:04:04
Was weer fantastisch geregeld allemaal. Goed uitgepijld en gpx met laatste wijzigingen kunnen downloaden. Verzorgingsposten waren weer prima op orde met ruim voldoende middelen
Florus Beukema
12-06-26 19:17:14
Met 2 fietsmaten weer de JNC 180 km gereden.
Zoals gebruikelijk, heerlijk laagdrempelig en prima georganiseerd.
De ravitaillering punten waren prima verzorgd.
Dikke pluim !
Tot volgend jaar .
Marc van den Tweel
12-06-26 10:27:14
Wat een geweldig evenement. Heel goed georganiseerd door DTC. Veel dank daarvoor!
En: het fietsen in Luxemburg is een genoegen: automobilisten houden rekening met fietsers, goede wegen, prachtig landschap en hele pittige klimmetjes… (zwaarder dan gedacht, dat wel...., dus volgend jaar meer trainen of kortere route nemen....). Ontspannen sfeer. Kortom: volgend jaar weer!
Yan Verhoeven
12-06-26 08:35:56
Onbekend is ombemind... niets is minder waard. Deze rit pas dit jaar leren kennen en het was een van de mooiste ooit. Knap uitgezochte wegen en landschappen. Pittiger dan in de Ardennen, echt super. Hasta la proxima !
Pascal Ringens
11-06-26 22:11:32
No comments, simpelweg een topper van een toertocht. Applaus voor de organisatie!
Kris Peeters
10-06-26 17:59:43
Voor mijn 2 vrienden en ik was het de 1ste keer. We hebben 165 km gefietst.

We hebben de dagen ervoor de weerberichten goed gevolgd en het beloofde niet veel goeds… De dag zelf hebben we het beste weer gehad dat we ons konden wensen. Wat een geluk…

Wij vonden het een zeer mooie rit met stevige klims, super afdalingen, geweldig wegdek en adembenemende natuur. Dikke chapeau voor het uitstippelen van alle ritten en al het harde werk. Dank aan de organisatie en de vele vrijwilligers 🙏 🙏

Tot volgend jaar!!
Marieke Van Dam
10-06-26 17:46:01
Het was de tweede keer dat ik de Jean Nelissen Classic heb gereden, deze keer de 145km-route. Wederom was ik erg tevreden over de organisatie. De route was prachtig, met mooie klimmetjes (ook een paar flinke kuitenbijters)! De route was heel goed gepijld en geweldig hoe de verschillende afstanden op elkaar afgestemd waren qua verzorgingsposten. De verzorging was geweldig! Dank aan alle vrijwilligers die zich voor dit evenement hebben ingezet! Ik heb genoten van de dag.
Maurice van Klinken
10-06-26 16:44:31
Wat een geweldige tocht! Erg goed georganiseerd. Leuke route met prachtige klimmetjes. Hulde voor de organisatie en alle vrijwilligers!!!
Freerk De Jong
10-06-26 16:28:09
Ik val in de herhaling als ik de reviews lees.
Maar wat een klus voor de organisatie. al die routes die perfect op elkaar aansluiten bij de prima verzorgde bevoorrading posten en dat in het buitenland met alle benodigde vergunningen etc.
En de routes.. heerlijke autoluwe wegen met de nodige pittige klimmetjes.
Een hele dikke pluim voor alle vrijwilligers en sponsoren die dit mogelijk maken.
Hoop er volgend jaar weer bij te zijn.
Erwin Damhuis
10-06-26 14:00:33
Ik was er al weer voor de 10e keer bij! En dat zegt wel iets want als het op toertochten/gran fondo's etc. aankomt ben ik best kritisch durf ik zelf te zeggen. Super mooie en goed georganiseerde tocht wederom. Knap dat jullie elke keer toch weer nieuwe klimmetjes (of al lang geleden) erin weten te krijgen. Ik vermoed dat er ook wel een 11e keer gaat volgen...
Kevin Piessens
10-06-26 10:15:35
Perfect georganiseerd. Prachtig parcours. Niks op aan te merken!
Jan Beuling
10-06-26 09:38:51
Het was weer super!
Goed georganiseerd, niets op aan te merken, route prachtig en zelfs een vergeten telefoon die al vanzelf weer opdook... Het is een pareltje waar niet al te veel ruchtbaarheid aan moet worden vergeven anders...
Kudos voor alle vrijwilligers.
Gr
Laurens Rensch
10-06-26 09:03:58
In een woord geweldig. Mooie route, prachtige sfeer en zeer goed georganiseerd. 2027 staat al in de agenda!
Henk van den Hurk
10-06-26 08:38:43
Beste organisatie,
Mijn oprechte complimenten.
De administratie, organisatie, logistiek en route, allemaal TOP!
Vriendelijke en service minded vrijwilligers. De mix stond garant voor een unieke beleving.
Luxemburg heeft goede wegen, mooie klimmetjes en vergezichten. DTC en JNC is een onvergetelijke geweldige combi👍
A. Roskam
10-06-26 08:08:35
Bedankt voor de onvergetelijke en sportieve dag!! Super goed georganiseerd, vriendelijke support. Kortom: dikke 10!
Mark Jongkind
10-06-26 07:55:57

Voor ons was het nu de vierde keer dat wij hem hebben gereden. Samen met clubgenoten van Saltboemel.
Was wederom weer super geregeld. Goede verzorgingslocaties en de route was weer verrassend mooi uitgepeild.
Theo Dekker
10-06-26 07:53:16
Wat een super tocht! Mooie route, vriendelijke vrijwilligers. Een van de leukste tochten die ik ooit heb gereden. Bedankt
Marijn Bogers
10-06-26 07:47:31
Heerlijk genoten van een schitterende tocht! Luxemburg is natuurlijk heel mooi, maar jullie hebben echt de mooiste wegen weten te vinden! De organisatie was verder tiptop in orde, ook de bewegwijzering was perfect (GPS was niet nodig :)) en de bevoorradingsposten waren super!
Geen negatieve punten, eigenlijk! Ga zo door!
Doesbrand Fruhling
10-06-26 00:34:55
Heel goed georganiseerd, aan alles was gedacht en de info vooraf was ook super duidelijk. En wat een mooie routes! Dank!
Tonen: 5  10   20